Boeken over online marketing door Paul Haarman
Sinds 2018 schrijf ik boeken over online marketing en online groei. Ik heb ervoor gekozen om deze boeken in de Engelse taal te schrijven en ik geef deze uit via alle wereldwijde Amazon shops. Mijn boeken vinden inmiddels hun weg naar lezers in de USA, Canada, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Australië, India en natuurlijk Nederland en België.
Hieronder vindt u een korte beschrijving van elk boek met een link naar Amazon.de, de plek om makkelijk een paperback versie van het boek te bestellen. De Kindle eBook versie is via elke Amazon marktplaats direct te downloaden.
Boek: Proven SEO Tactics
20 SEO tactics for the 2020's
In dit laatste boek geef ik 20 SEO tactieken die bewezen resultaten opleveren. Alle 20 tactieken zijn relevant voor nu en de komende jaren. Ik haak dan ook bewust in op nieuwe ontwikkelingen van zoekgedrag en de wijze waarop zoekmachines daarmee om gaan. Daarnaast worden een aantal SEO aanpakken beschreven die zowel in het verleden als voor nu nog steeds meer dan relevant zijn.
Boek: Website Valuation
How to calculate the worth of a website?
In dit boek ga ik in op de waarde van uw website of webshop. Ik introduceer in dit boek de eerste structurele methodiek om de waarde van een website, webshop of online strategie te berekenen. In die zin is het een nogal technisch verhaal waarbij ik stilsta bij de 5 waardebepalende factoren voor een website. Natuurlijk worden ook vele zaken rondom online marketing aangestipt want het spreekt voor zich dat de positie die in een website inneemt op het web bepalend is voor de waarde ervan.